فراخوان جشنواره فیلم

ثبت نام جشنواره فیلم ونیز ایتالیا ۲۰۲۱

جشنواره فیلم ونیز در کنار جشنواره هایی همچون برلین و کن، یکی از بزرگترین جشنواره های فیلم دنیاست.

برای ثبت نام در جشنواره فیلم اینجا کلیک کنید یا با ما تماس بگیرید .

هفتاد و هشتمین دوره جشنواره فیلم ونیز در تاریخ ۱ تا ۱۱ سپتامبر برگزار خواهد شد.

ونیز از جشنواره های مورد تایید فیاپ و ورودی آکادمی علوم و هنرهای تصویری متحرک (اسکار) است.

نوشته های مشابه

هدف این جشنواره افزایش آگاهی و ارتقا سینمای بین الملل در تمام فرم ها به عنوان هنر، سرگرمی و صنعت در فضای آزادی و گفتگو است.
در کنار بخش های اصلی، این جشنواره همچنین با هدف کمک به درک بهتر تاریخ سینما، برنامه هایی عطف به ما سابق و با ادای احترام به چهره های اصلی سینما را ترتیب می دهد.

جشنواره شامل ۶ بخش اصلی است. در ادامه می توانید قوانین این جشنواره را مطالعه کنید.

بخش اصلی ونیز


فقط فیلم هایی که به عنوان نمایش های اول جهانی ارائه می شوند و دارای معیارهای زیر هستند ، مجاز به انتخاب هستند:
· فیلم هایی که پس از 12 سپتامبر 2020 به پایان رسید.
· فیلم هایی که به هیچ وجه توزیع تجاری یا نمایشگاهی در اینترنت نداشته اند.
· فیلم هایی که قبلاً در هیچ جشنواره بین المللی فیلم یا رویداد سینمایی از جمله در کشور مبدا ارائه نشده اند.
به عنوان یک نتیجه از وضعیت خاص ناشی از شرایط اضطراری Covid-19 ، این جشنواره حق دارد که فیلم های قبل از 12 سپتامبر 2020 را نیز بررسی کند ، به شرطی که بعد از 7 سپتامبر 2019 تولید شده باشد و به شرط اینکه به هیچ وجه توزیع تجاری یا نمایشگاهی در اینترنت نداشته اند و قبلاً با نتیجه منفی به انتخاب جشنواره 2020 مواجه نشده باشند.

هر اثر دعوت شده به بخشهای رسمی جشنواره ، گواهی شرکت در این جشنواره را دریافت می کند.

بخش ونیز ۷۸

یک مسابقه بین المللی شامل حداکثر 21 فیلم بلند خواهد بود.

بخش خارج از رقابت


برخی از مهمترین آثار سال حداکثر برای 20 فیلم در بخش غیر رقابتی ارائه می شوند. فیلم های تولید شده در برنامه سینما – بینال کالج به این موارد اضافه خواهد شد. این آثار ممکن است شامل آثار نویسندگان تثبیت شده ای باشد که در دوره های قبلی جشنواره فیلم ونیز شرکت کرده اند یا فیلم هایی که بعد تماشایی آنها با اشکال اصالت گویا یا روایی و مستند همراه است.

بخش افق (اریزونتی) Orizzonti


یک مسابقه بین المللی اختصاص داده شده برای حداکثر 19 فیلم ، اختصاص یافته به فیلمهایی که نمایانگر آخرین روندهای زیبایی شناختی و بیانی در سینمای بین المللی هستند ، با توجه ویژه به فیلم اولی ها ، استعدادهای جوانی که هنوز کاملاً ثابت نشده اند ، فیلم های مستقل و سینمای کمتر شناخته شده ، و همچنین آثاری که ژانرهای خاص و تولید فعلی را هدف قرار می دهند ، با هدف نوآوری و نشان دادن اصالت خلاقیت.

بخش Orizzonti شامل مجموعه ای از فیلم های کوتاه مسابقه ای است که حداکثر 20 دقیقه به طول می انجامند و براساس معیارهایی مانند کیفیت و اصالت زبان و بیان انتخاب شده اند.

بخش افق اضافه Orizzonti Extra


این بخش غیررقابتی – اما در نهایت با امکان اعطای جایزه مخاطبین – شامل حداکثر 10 اثر از ژانرها ، طول ها و اهداف مختلف است ، به شرط اینکه طول آنها بیش از 60 دقیقه باشد.

بخش Orizzonti Extra ممکن است شامل فیلم های هنری و ژانر هنری ، فیلم های تجربی و هنرمندان ، مجموعه های تلویزیونی و تولیدات کراس اوور باشد .

بخش فیلم کلاسیک ونیز


در این بخش اکران های برتر جهانی شامل مجموعه ای از بهترین مرمت های فیلم های کلاسیک است که طی سال گذشته توسط کتابخانه های فیلم ، موسسات فرهنگی و تولیدات سراسر جهان انجام شده و متعهد به حفظ و پرورش میراث سینمایی و کشف مجدد موارد غفلت شده هستند. حداکثر 18 عنوان.

بخش ونیز VR گسترش یافته


این بجشنوارهخش رقابتی است ، حداکثر 30 پروژه غوطه وری در واقعیت مجازی را به عنوان اولین و جهانی برتر به نمایش می گذارد. 360 فیلم ، 3 DOF و 6 DOF اثر تعاملی از هر طول پذیرفته می شوند. آنها باید با یک یا چند دستگاه زیر سازگار باشند: Oculus Go ، Oculus Quest ، Oculus Quest 2 ، Oculus Rift ، Oculus Rift S ، HTC Vive ، HTC Vive Pro ، HTC Vive Cosmos ، HP Reverb / Windows Mixed Reality ، iOS یا دستگاه های Android هر قالب دیگری باید قبلاً با راهنمای جشنواره توافق شود. حداکثر 10 پروژه بصورت خارج از مسابقه ارائه می شود که در این میان کارهای تیمهای شرکت کننده در پنجمین دوره کالج Biennale Cinema-VR و انتخاب “Best of VR Expanded” وجود دارد.

مقررات ارسال اثر به جشنواره ونیز

ارسال فیلم به هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز از 18 ژانویه تا 11 ژوئن 2021 آزاد است.

برای هر فیلم ارسال شده به انتخاب جشنواره فیلم ونیز ، هزینه ثبت نام برای تأمین هزینه های اداری درخواست می شود. این هزینه برای فیلم های بلند و پروژه های VR Expanded 150 یورو ، برای فیلم های کوتاه 70 یورو است. برای فیلم های ارسال شده بعد از 1 ژوئن 2021 هزینه فیلم های بلند 175 یورو و فیلم های کوتاه 80 یورو خواهد بود.

پیروی از دستورالعمل های ارسال شده پس از تکمیل ارسال ؛
· شامل یک برگه اطلاعات درباره کارگردان و فیلم ، به همراه یک بسته اطلاعاتی شامل خلاصه داستان ، یادداشت های کارگردان و زمینه تولید فیلم.
· برای همه فیلم های غیر ایتالیایی ، ما درخواست ارسال نسخه ای با زیرنویس به زبان ایتالیایی یا انگلیسی (از جمله فیلم هایی را داریم که نسخه اصلی آنها به زبان انگلیسی است).

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×