جوایز

“بچه ای با جوراب قرمز” دو جایزه گرفت

فیلم داستانی "بچه ای با جوراب قرمز" به کارگردانی خداداد جلالی برنده دو جایزه از جشنواره برف فنلاند شد. این فیلم که بیش از این در چندین جشنواره بین المللی تحسین منتقدین را برانگیخته بود، توانست در این جشنواره دو جایزه بهترین فیلم و بهترین بازیگری زن برای خانم سمانه نصری را از آن خود کند.

در این فیلم که سمانه نصری، پانته‌آ بهرام، امین زندگانی، افشین سنگ چاپ، علیرضا کمالی نژاد، گل احمد حسن زاده و امیر یل ارجمند و… به نقش آفرینی پرداختند، روایتی تکان دهنده از وقایع سال‌‌های اخیر افغانستان به تصور کشیده شده، ولی یک پیچ داستانی منحصر به فرد، مخاطب ایرانی را با این فیلم درگیر می‌کند.

با این حال نگاه فیلم «بچه‌ای با جوراب قرمز» در گریز از جنگ و دست خدا که در سکانس‌ پایانی فیلم به تصویر کشیده می‌شود، با توجه به دغدغه‌هایی که در چند سال اخیر با ورود سیل پناهجویان سوری، عراقی و افغانستانی به کشورهای اروپایی برای مردمان قاره سبز به وجود آمده، این فیلم را برای برخی رویدادهای سینمایی اروپا نیز دارای اهمیت ساخته است.

گروه پخش "Cineport international media" عرضه ی بین المللی این اثر را بر عهده دارد.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×