آکادمی هنر

نشست یک روزه آشنایی با چگونگی پخش بین المللی فیلم کوتاه

به گزارش دریچه سینما، کانون مستقل حمایت از فیلمسازان دانشجوی سینما با همکاری دانشکده علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد سروش در نظر دارد به منظور آشنایی دانشجویان فعال در این حوزه با نوع حضور در عرصه های بین المللی و به صورت کلی نحوه صحیح انتشار اخبار و پخش آثار تولید شده، نشستی را با حضور بلال طاهری، موسس و مدیر عامل موسسه مستقل پخش فیلم های دانشجویی تجربی دریچه سینما، داور بین المللی جشنواره های فیلم و همچنین مدیر مسئول سایت دریچه سینما برگزار کند.

در این جلسه عناوینی همچون؛ چگونگی عرضه آثار سینمایی و مستند در جشنواره های بین المللی، انتشار اخبار پیش تولید، تولید و پس تولید فیلم های کوتاه و بلند دانشجویی، پوشش اخبار برای دانش پژوهان حوزه سینما، مصاحبه و معرفی فیلمسازان  و فیلم های کوتاه و بلند مستقل دانشجویی و حرفه ای، تهیه گزارش های خبری ، پیگیری مطالبات فیلمسازان مستقل، مشاوره های رسانه ای و پخش بین المللی فیلم های مستقل، ارائه و مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

حضور در یک جشنواره معتبر خارجی باعث می شود تا فیلم سازان با فضای فعالیت با کیفیت بین المللی آشنا شوند

و در صورتی که یک فیلم ساز بتواند شاخص های لازم در این زمینه را در هنگام حضور در یک جشنواره بین المللی رعایت کند؛ می تواند اثر تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد

و این مسئله وی را در تولید آثار با کیفیت نزدیک به شاخص های جهانی یاری رساند.

ارسال فیلم به جشنواره های خارجی همیشه یکی از دغدغه های فیلم سازان بوده است.

حضور برای کلیه دانشجویان این دانشکده آزاد و به صورت رایگان است. این نشست در روز سه شنبه 24 اردیبهشت ماه از ساعت 14 تا 16 در محل خانه نمایش دانشکده سروش برگزار می شود.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×