مسابقه پادکست ها در جشنواره فیلم تسالونیکی

ما جهان پادکست ها را از طریق بخش مسابقه ای جدیدی در ۲۳ امین دوره جشنواره فیلم تسالونیکی یونان کشف می کنیم.

جشنواره فیلم چگونه برگزار می شود؟

بیست و سومین جشنواره مستند تسالونیکی با پویایی و ابتکار ، کاملاً متناسب با شرایط ایجاد شده توسط همه گیر ، با نیاز به کشف شیوه های بیان جدید بازمی گردد.

نسخه امسال به صورت یک رویداد ترکیبی برگزار می شود: این جشنواره در ماه مارس (4-14 / 3) آغاز می شود و در یک جشن مستند که از 24 ژوئن تا 4 ژوئیه 2021 در فضاهای فیزیکی جشنواره برگزار می شود ، به اوج خود می رسد.

TDF بخش جدیدی را ارائه خواهد داد که به پادکست ها ، پرونده های دیجیتالی که جهان را به طوفان کشانده است ، اختصاص داده شده است.

نوشته های مشابه

بیست و سومین TDF چگونه برگزار می شود؟

رویدادهای بیست و سوم TDF در ماه مارس آغاز می شود و تا تابستان ادامه خواهد داشت.

از 4 تا 14 مارس 2021 ، فیلم های بزرگداشت امسال به صورت آنلاین نمایش داده می شود و ما را به سفر به تمام چیزهایی که در طول همه گیری از دست داده ایم ، می برد.

طی دو هفته ، تمام جزئیات ادای احترام خود را اعلام خواهیم کرد. در این مدت ، ما همچنین مستندهای آنلاین برای کودکان و نوجوانان را نمایش خواهیم داد.


اگر شرایط فراهم شود ، همراه با نمایش های آنلاین ، نمایش های فیزیکی نیز در تئاتر Olympion برگزار می شود.

از مارس تا تابستان ، جشنواره با توجه به وضعیت سلامتی ، اقدامات و نمایش هایی را به صورت آنلاین یا در مکان های جشنواره ارائه می دهد.

هدف ما الهام بخشیدن و جذب مخاطب به فیلم سازی مستند ، به هر شکل ممکن است.


در صورت فراهم شدن شرایط ، اقدامات اصلی بیست و سومین نمایشگاه TDF از 24 ژوئن تا 4 ژوئیه 2021 در سینماهای تابستانی و تئاترهای جشنواره انجام می شود. فیلم های سه بخش مسابقه جشنواره و همچنین مستندهای یونانی در این مدت به نمایش در می آیند.

در همین حال ، فیلم های این برنامه بصورت آنلاین در دسترس بینندگان از یونان قرار خواهد گرفت.


آگورای جشنواره مستند تسالونیکی یا بازار فیلم از 25 ژوئن تا 3 ژوئیه برگزار می شود و برخی اقدامات آن قرار است در فضاهای باز برگزار شود.


در همان دوره ، بخشی از برنامه در سایر شهرهای یونان ، در سینماهای تابستانی و / یا فضاهای باز به نمایش در می آید.

جشنواره بین المللی تولید پادکست

بخش پادکست جدید

جشنواره مستند تسالونیکی یکی از اولین جشنواره های پس از جشنواره های Tribeca و Austin است که دنیای هیجان انگیز پادکست ها را کشف می کند.

در میان هزاران پادکست ، جشنواره سعی خواهد کرد با استفاده از صدا ، گفتار و موسیقی ، کسانی را که محدودیت های هنری را به چالش می کشند ، دنبال کند.

کارگاه ها و مسترکلاس:

در ماه مارس ، جشنواره میزبان یک سری کارگاه های آنلاین برای افرادی است که می خواهند به طور حرفه ای با پادکست ها کار کنند. این کارگاه ها ابزار و تخصصی در مورد ژانرها و ساختار پادکست ها ارائه می دهند. در همین حال ، یک مسترکلاس آنلاین اسرار پادکست ها را فاش می کند و برای عموم آزاد است.

پادکست های جشنواره:

جشنواره پادکست های غیرمنتظره ای را ایجاد می کند ، مربوط به مضامین ، افراد ، لحظاتی از بیست و سومین دوره TDF. این فرصت را خواهیم داشت که در تابستان ، از 24 ژوئن تا 4 جولای از آنها لذت ببریم.

فراخوان آزاد:

پس از اتمام کارگاه های آموزشی در ماه مارس ، این جشنواره با توجه به مشخصات اعلام شده در آن زمان ، سازندگان از یونان و خارج از کشور برای ارسال پادکست خود فراخوانی می کنند بهترین پادکست ها در طول تابستان از طریق کانال های دیجیتال جشنواره انتخاب و ارائه می شوند.

پادکست برای کودکان:

دنیای پادکست ها توسط کودکان کشف می شوند ، از آنها دعوت می شود تا ضبط خود را ایجاد کنند. مسابقه پادکست

پادکست تیزر:

از طریق پادکست تیزر ما ، از پادکست های کوچک طعم و مزه را دریافت کنید. پادکست دلایل تصمیم جشنواره را برای پذیرفتن این شکل بیان و تشخیص ارتباط آن با هنر مستند نشان می دهد.

مسابقه پادکست

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×