آکادمی هنر

مراحل ثبت نام در جشنواره‌های خارجی

اولین قدم ارسال اثر به جشنواره‌ها ایجاد حساب کاربری در سایت دریچه سینما است. برای این کار بر روی گزینه ثبت نام کلیک کلید و در صفحه‌ی پیش رو گزینه‌ی پروژه را انتخاب کرده و اطلاعات تماس خود را وارد کنید.

در اینجا از شما خواسته می‌شود که نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید که باید به زبان انگلیسی باشد.

در ورود ایمیل خود دقت کنید، تمامی گزارش ها و ارتباطات با شما از طریق ایمیلی که اینجا وارد می‌کنید انجام می‌شود.

در مرحله بعد شما باید در صفحه‌ی «پروژه‌های من» اطلاعات اثر خود را وارد کنید. دقت کنید که در این قسمت منظور از نوع پروژه، فیلم، فیلمنامه و یا عکس بودن اثر شماست. تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. این اطلاعات اولین مواردی هستند که از شما توسط جشنواره‌ها دیده می‌شوند. لینک فیلم خود را که قبلا در سایت ویمئو آپلود کرده‌اید در مرحله دوم بلید وارد کنید.

بر روی پوستر خود و در انتهای فیلمتان، آرم دریچه سینما را وارد کنید.

در مرحله بعد وارد قسمت «جشنواره‌ها» بشوید و جشنواره مورد نظرتان را انتخاب کنید. در صفحه جشنواره مورد نظر اگر گزینه‌ی «ارسال پروژه» فعال بود، می‌توانید بر روی آن کلیک کنید و در مرحله بعد اثری را که می خواهید ارسال کنید، انتخاب کنید.

پس از آن هزینه‌ها محاسبه شده و به صفحه‌ی پرداخت هدایت می‌شوید. پس از پرداخت با یکی از بانک‌های تحت طرح شتاب، به شما کد رهگیری داده خواهد شد.

 

تبریک می‌گوییم شما حالا اثرتان را به جشنواره ارسال کرده‌اید.

 

در مرحله آخر شما وضعیت ارسال‌هایتان را از طریق صفحه «ارسال‌های من» باید پی‌گیری کنید. وضعیت ارسال به این معنی است که اثر شما توسط جشنواره دیده شده یا نه. و وضعیت داوری به نتیجه‌ی داوری اثر شما مربوط می‌شود. 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×