رزیدنسی، فاند و فرصت شغلیلیست ها

لیست بهترین فاند های مستند برای تأمین بودجه فیلم شما

لیست بهترین فاند مستند و گرنت های فیلم مستند برای تأمین بودجه فیلم شما از سراسر جهان.

در اینجا لیستی از بهترین گرنت ها یا کمک هزینه های فیلم مستند آورده شده است تا کمک کنند داستان مهم فیلم شما به تصویر کشیده شود.

گرنت New Perspectives seed fund

صندوق  دیدگاه های جدید مربوط به انجمن جامعه یک صندوق بین المللی فیلم است که از توسعه ویژگی های مستند در مورد مسائل عدالت اجتماعی حمایت می کند

و توسط فیلمسازانی هدایت می شود که دیدگاه منحصر به فردی را که به دلیل ارتباط با جامعه یا موضوع مورد نظر ایجاد شده است به نمایش می گذارند.

 

فاند ترایبیکا

Tribeca All Access® به دنبال پروژه های فیلمنامه ای و مستند بلند از داستان نویسان معتبر و در حال ظهور است که تیم آنها کارگردانی را شامل می شود که از جامعه ای است که به طور سیستماتیک از صنعت فیلم آمریکا خارج شده است.

آخرین مهلت: 5 نوامبر

 

Pacific Pioneer Fund

بخش انکوباتور و مسابقه بخشی ، آزمایشگاه فیلم Unscriptted از Y Combinator و آزمایشگاه فیلم SmashCut الهام گرفته شده است. همچنین این فرصت برای دریافت 90،000 دلار برای قرار دادن در پروژه شما فراهم می شود!

آخرین مهلت: 12 نوامبر

 

Global Short Docs Forum

مجمع مستند کوتاه جهانی یک ابتکار جدید توسط One World Media است که فیلم سازان از سراسر جهان را با سیستم عامل های دیجیتالی که به دنبال فیلم های کوتاه مستند زیر 30 دقیقه هستند ، در مراحل تولید یا مراحل آخر توسعه با فیلم های موجود متصل می کند.

آخرین مهلت: 23 نوامبر

 

Catapult Film Fund

صندوق فیلم منجنیق. بودجه توسعه ای را برای کمک به فیلم های مستند داستان محور و سینمایی فراهم می کند. منجنیق از پروژه های رو به جلو پشتیبانی می کند که نویدبخش داستانی است که باید در فیلم روایت شود.

 

The Green Room

برای بزرگداشت راه اندازی The Green Room – برنامه شبکه جهانی فیلمساز و تبلیغ فیلم سازی مستقل ، صندوق فیلم 50،000 دلاری ایجاد کرده ایم که به پروژه های ثبت شده از طریق شبکه اتاق سبز تعلق می گیرد.

آخرین مهلت: 30 نوامبر

 

Flex Fund Doc Society

پشتیبانی از ابتکاری ترین و خلاقانه ترین پروژه های مستند ناشی از همکاری بین داستان نویسان متحرک و کارآفرینان اجتماعی ، که در دسترس همه است که توسط بنیاد فورد و بنیاد Skoll تأمین می شود.

آخرین مهلت: 4 دسامبر

 

The Pulse Doc Society Genesis Fund

صندوق پیدایش انجمن پالس یک صندوق بین المللی فیلم است که از آغاز ساخت مستندهای بلند شکل با رانندگی در داستان پردازی های تخیلی و نوآورانه پشتیبانی می کند. رویکرد شما هرچه تخیل بیشتری داشته باشد ، ترغیب سرمایه گذاران به ریسک پذیری بدون اثبات مفهوم دشوارتر خواهد بود.

آخرین مهلت: 4 دسامبر

 

IDFA Bertha Fund

صندوق فاند مستند  IDFA Bertha تنها صندوق در جهان است که فقط به تحریک و تقویت بخش مستند خلاق در آفریقا ، آسیا ، آمریکای لاتین ، خاورمیانه و بخشهایی از اروپای شرقی اختصاص یافته است.

 

The Sheffield MeetMarket

Sheffield MeetMarket یکی از بزرگترین بازارهای مستند و واقعی جهان و مجامع تبلیغاتی است ، پروژه های منتخب این فرصت را خواهند داشت تا با 300 تصمیم گیرنده برتر بین 300 تامین کننده ، پخش کننده ، توزیع کننده و غرفه دار بین المللی با تصمیم گیرندگان برتر دیدار کنند.

 

برای دریافت این فاند ها مستند این سرویس را تهیه کنید

ما شما را در نوشتن و ارایه موارد مورد نیاز به این مسابقات یاری خواهیم داد

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. من الان یک سوژه اومد داخل زهنم قبلا هم این مورد واسم جالب بود چوغا
    به طور کلی پوشش مردان بختیاری بیش از 2700 سال قدمت دارد که این بیانگر آن است که بختیاری ها همانطور که زبان، نژاد و فرهنگ خود را از اختلاط و دست اندازی مصون داشته اند، پوشش و لباس خود را نیز محفوظ و اصیل نگاه داشته اند. این ردای بلند اولین بار مورد استفاده مادها قرار گرفت. همچنین در بعضی از سنگ نگاره ها و حجاری های
    دوره ساسانی این لباس بر تن بزرگان دیده می شود.داخل ما بختیاری ها هم بزرگان از چوغا استفاده میشه هم بچه ها
    داخل مراسمات
    داخل جشن شادی
    قیمت بسیار زیادی هم داره ۲میلیون تا ۴میلیون هم میرسه
    این چوغا با شلواری بنام دبیت کلا بختیاری گیوه بختیاری پوشیده میشه و یک نوع پوشش مناسب واسه مردان ایل هست چوقا که گاهی چوخا نیز تلفظ می شود، نوعی عبای دهقانی است که زنان از پشم سفید طبیعی می بافند و دارای خطوط عمودی آبی تیره یا مشکی است که مردان بختیاری آن را روی لباس های خود می پوشند.یک چوغا امکان داره بافتنش دوماه هم طول بکشه
    در دوبخش ساخته میشه
    در دستگاهی ساخته میشه که با طرز فکر بختیاری ها ساخته شده بنام تمدار .نقش های چوقا، ستون هایی کوتاه و بلند هستند و طرح این ستون ها را از ساختمان های دوره هخامنشی می دانند. در مورد خطوط چوقا وجه تسمیه های متفاوتی رایج است. نقوشی که در پس و پیش آن ترسیم شده است، الهام گرفته شده از زیگورات چغازنبیل است که در واقع نام چوقا، از واژه چغازنبیل گرفته شده است. برخی می گویند که از روی مقبره کوروش تقلید شده است. خطوط چوقا به طوری است که خط های سفید، نماد سپنتا مینو (فرشته نیک) از پایین به بالا می آیند و خطوط سیاه، نماد انگره مینو (اهریمن) از بالا به پایین می آیند و بیانگر پیروزی نهایی خوبی ها بر بدی هاست. برخی دیگر به علت استفاده از دو رنگ سفید و مشکی در آن، مقدس بودن این لباس و استفاده از آن در مراسم خاص و مذهبی را مطرح کرده اند. دو رنگ متضاد سفید و مشکی می تواند نماد و نمودی از حدیث مکرر خیر و شر، خوب و بد و غیره باشد. عده ای هم معتقدند نقوش هندسی روی چوقا به نقوش شاخ قوچ شباهت دارد که نشان دهنده قدرت، رهبری و صلابت است. معمولاً بلندی چوقا باید به حدی باشد که تا زیر زانو برسد. ترکیب رنگ های دیگر چوقا، کرم آبی، کرم سرمه ای و یا کرم قهوه ای است. آستین کوتاه چوقا بیشتر حالت نمایشی دارد و به عنوان جیب نیز می توان از آن استفاده کرد.زنان و پیره زنان بختیاری به دختران خودشان بافتن چوغا برای همسرانشان بچه هایشان و حفظ کردن این لباس باستانی رو سفارش میکنند
    شغل بیشتر مردم عشایر بختیاری دامپروری هست .گوسفند نقش بسیار مهمی در بافت جوغا دارد چون پشم گوسفند. بعد از بلند شدن و رسیدن فصل گرما میزنن و هم واسه گوسفند مفیده هست هم واسه انسان ها بخاطره اینکه داخل فصل گرما پشم ها گوسفند هارو ازیت میکنند چون گرم هست فقط واسه فصل سرما مفید هست واسه گوسفند و پشم این گوسفند بعد از سه ماه تابستان و رسیدن به فصل سرما بزرگ می‌شوند
    چوقا در کلیه فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که هوا سرد باشد چوقا را با بستن شالی در کمر به دور آن به بدن محکم می بندند تا باد و سرما در آن نفوذ نکند. بافت چوقا به علت متراکم بودن و پشمی بودن آن تا حدودی مانع نفوذ باران می شود. هنگام گرما و یا در حال کوه پیمایی، دامن چوقا را از پایین تا کرده به کمر یا شانه حائل می کنند تا دامن آن دست و پای فرد را نگیرد. این پوشش فقط مخصوص مردان است و در تابستان در زیر چوقا پیراهن و در زمستان کت می پوشند.
    برای بافت چوقا از دارِ خوابیده استفاده می کنند و تکنیک بافت آن نیز مانند تکنیک گلیم بافی است با این تفاوت که خیلی ریز بافت تر است و تار و پودی نازک دارد. دار چوقا به صورت افقی و تک نفره است و برای اینکه نخ پشمی مورد استفاده در بافت چوقا ظریف و یکنواخت ریسیده شود، آن را به هنگام پره گرداندن (نخ ریسی) از سوراخی که روی ناخن بلند انگشت شست تعبیه شده می گذرانند. طول پارچه مخصوص چوقا، 2.5 الی 3.5 متر و عرض آن 50 الی 70 سانتیمتر است و با تاری از جنس پنبه (گاه پشم) و پود پشمی بافته می شود. قطعات را پس از بافتن به اندازه لازم می برند و کنار هم می دوزند. پشم به کار رفته باید کیفیت بالایی داشته باشد. چوقا را بصورت نواری به عرض 50 سانتیمتر و بلندی حدود 2.5 متر می بافند. این نوار از دو قسمت مساوی و متفاوت تشکیل می شود. بافت آن ساده است و در طول آن، نوارهایی به عرض یک سانتیمتر با بافت یک ردیف نازک نخ مشکی جدا می شوند. در یک قسمت، همین بافت ساده که راه راه است، ادامه می یابد و در قسمت دیگر، نقش پله ای که رنگ آن مشکی است بافته می شود. مدت زمان لازم برای بافت یک قطعه چوقا حدود 20 روز است. پس از بافت چوقا، آن قسمت را که بافت ساده دارد برای پایین تنه و قسمتی را که دارای نقش پله ای مشکی است برای بالاتنه بکار برده و آن را می دوزند. پود چوقا از خامه پشمی است که توسط زنان ایل و بوسیله پره ریسیده می شود و تار آن از نخ پنبه ای بسیار ظریف است که از بازار خریداری می شود.
    چوغارو با گوسفند هم معامله میکنند
    این اعطلاعاتی بود درمورد چوغا حالا میرم سراغ یکی از پیر زنان که کاره یک چوغارو میخواد شروع کنه ازش سوال بپرسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×