فراخوان جشنواره خارجی

فستیوال بین المللی فیلم اروبا (Aruba)

شرکت کردن در فستیوال بین المللی فیلم اروبا (Aruba) بعد از افتتاحیه اش در سال 2010 تبدیل به یک ضرورت برای فیلم دوستان و فیلمسازان شد. پس از 4 سال کار فشرده در سال 2014 با یک فرجه‌ی یک ساله در سال 2014 و بازنفس گیری سال پنجم خود را در اکتبر 2015 جشن گرفت. این جشنواره فضای لذتبخشی برای فیلمسازان، مطبوعات و فیلم‌دوستان فراهم میکند که نه تنها کمک به قدردانی و تجلیل هنر سینما و فیلمسازی است بلکه پرچم دار آموزش، الهام بخشیدن و ارتقای استعدادهای محلی جدید است.

فستیوال بین المللی فیلم اروبا (Aruba) بزرگترین رویداد سال این کشور است که هرساله بیش از 60 فیلم بلند و کوتاه را به نمایش در میاورد. جشنواره‌ی فیلم امسال مزین به نمایش فیلم برجسته ی "شرم" اثر گیبسون، "تق تق" اثر راث و "منطقه‌ی راکد" اثر سالسر بود. جوایز اهدا شده به ترتیب مربوط میشد به:

بهترین  فیلم خارجی: "12 ماه در 1 روز" (هلند)، بهترین مستند: جنگ دروغ ها (آلمان)، بهترین فیلم کوتاه بین المللی: رشته ها (اسپانیا)، بهترین سریال کانون کارائیب: "باهاش کنار بیا" (هلند)، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران: "آلتو ویستا" (اروبا)

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

نوشته های مشابه

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×