فراخوان جشنواره ها

رقابت فیلمنامه نویسی BlueCat

رقایت فیلمنامه نویسی BlueCat، که در بیست و دومین سال برگزاری خود قرار دارد، اکنون آمادۀ دریافت آثار فیلمنامه نویسان برای رقابت سال ۲۰۲۰ خود است.

رقابت فیلمنامه نویسی BlueCat همچنان خود را متعهد به کشف نویسندگان کمتر شناخته شده و دنباله روی از سنت خود مبنی بر ارائۀ تحلیل های کتبی برای تمامی فیلمنامه هایی می داند که در این رقابت شرکت کرده اند.

نوشته های مشابه

انواع فیلمنامه های بلند، کوتاه، و پایلوت (آزمایشی جهت یک قسمت مستقل از یک مجموعۀ تلویزونی) در این رقابت پذیرفته و هر ساله در آن بیش از ۴۰ هزار دلار جایزۀ نقدی به برندگان اهدا می شود. یکی از این جوایز، جایزۀ فلینی (Fellini) است، که در آن بهترین فیلمنامۀ نوشته شده توسط یک نویسندۀ بین المللی مبلغ ۲۵۰۰ دلار دریافت می کند.

 

جوایز دیگر جایزۀ فیلمنامه نویسی BlueCat به شرح زیر است:

  • جایزۀ بزرگ معادل ۱۰ هزار دلار. تمامی فیلمنامه های ارسالی (بلند، پایلوت و کوتاه) می توانند در این بخش شرکت کنند.
  • جایزۀ بهترین فیلمنامۀ بلند معادل ۵ هزار دلار، که هر یک از چهار فیلمنامۀ بلند فینالیست جایزۀ هزار دلاری دریافت می کنند.
  • جایزۀ بهترین فیلمنامۀ پایلوت معادل هزار دلار، که هر یک از چهار فیلمنامۀ پایلوت فینالیست جایزۀ هزار دلاری دریافت می کنند.
  • جایزۀ بهترین فیلمنامۀ کوتاه معادل ۵ هزار دلار، که هر یک از چهار فیلمنامۀ کوتاه فینالیست جایزۀ هزار دلاری دریافت می کنند.
  • جایزۀ فلینی که به بهترین فیلمنامه از هر کدام از دسته های کوتاه، بلند و پایلوت شرکت داده شده در رقابت ۲۰۲۰ اهدا می شود. این جایزه به فیلمنامۀ ای تعلق می گیرد که نویسندۀ آن در خارج از ایالات متحده اقامت داشته باشد و معال ۲۵۰۰ دلار است.
  • سه برندۀ این رقابت هر یک مبلغ ۲۵۰ دلار دریافت می کنند.

رقابت فیلمنامه نویسی BlueCat که بنیاد آن در سال ۱۹۹۸ توسط گوردی هوفمن، یکی از اعضایِ انجمن نویسندگان آمریکا، نهاده شد همچنان به رسالت خود مبنی بر پرورشِ نویسندگان گمنام و ناشناخته ادامه می دهد. برندگان و فینالیست های رقابت فیلمنامه نویسی BlueCat همواره شانس امضای قرارداد با آژانس هایی نظیر، ICM، CAA و WME را داشته و آثارشان به استودیوهای عمده صنعت فیلم سازی نظیر Paramount Picture، Warner Bros و Universal فروخته شده است. نویسندگان بسیاری در پی شرکت در رقابت فیلمنامه نویسی BlueCat و شناخته شدن در عرصۀ بین المللی، موفق به کسب جوایزی در جشنواره هایِ Sundance، Berlin و Tribeca شده اند.

 

مهلت ارسال آثار: ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آذر ۱۳۹۸)

تاریخ تقریبی اعلام نتایج: ۱۹ مه ۲۰۲۰ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹)

 

هزینه های شرکت در رقابت فیلمنامه نویسی BlueCat 2020

ثبت نام زودهنگام: ۳۰ ژوئن ۲۰۱۹ (۹ تیر ۱۳۹۸)

  • فیلمنامۀ بلند: ۵۰ دلار
  • فیلمنامۀ آزمایشی: ۴۵ دلار
  • فیلمنامۀ کوتاه: ۳۵ دلار

ثبت نام عادی: ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۴ شهریور ۱۳۹۸)

  • فیلمنامۀ بلند: ۶۰ دلار
  • فیلمنامۀ آزمایشی: ۵۵ دلار
  • فیلمنامۀ کوتاه: ۴۵ دلار

آخرین مهلت ثبت نام: ۱۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۰ آبان ۱۳۹۸)

  • فیلمنامۀ بلند۷۰۵۰ دلار
  • فیلمنامۀ آزمایشی: ۶۵ دلار
  • فیلمنامۀ کوتاه: ۵۵ دلار

 

 

جهت کسب اطلاعات تکمیلی و جزئیات مربوط به اسال آثار از وب سایت رسمی رقابت، صفحۀ قوانین و رهنمای شرکت در رقابت سا ۲۰۲، بازدید کنید.

https://www.bluecatscreenplay.com/

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

موسسه فرد

گروهی از متخصصین و مترجمین با تجربه در زمینه های مختلف دورهم جمع شده اند تا بتوانند به دور از هیاهوهای موسسات متعدد و بزرگ با تبلیغات بسیار، از دانش و تجربه چندساله خود برای شروع تجربه ای جدید در این بازار شلوغ استفاده کنند. از مهمترین خصوصیات گروه فرد، انواع سفارش ترجمه بدون مراجعه حضوری مشتری (سفارش آنلاین) و پشتیبانی قوی و سریع کارها می باشد. ترجمه فیلم ها و فیلمنامه های فارسی و فرمت بندی ویژه برای ارسال به جشنواره های خارجی، ترجمه فیلمها و فایلهای انگلیسی به فارسی، به همراه زیرنویس و خروجی srt، با بهترین کیفیت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×