فراخوان جشنواره داخلی

جشنواره موسیقی امیرجاهد جزییات و نحوه شرکت در آن

فراخوان سومین « جشنواره موسیقی امیرجاهد » در سه بخش موسیقی ایرانی، پژوهش در زمینه موسیقی شهری و موسیقی کلاسیک منتشر شد.

 

«خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد» با هدف حفظ و ارتقاء فن و هنر موسیقی جدی مبتنی بر مبانی تفکر، فرهنگ و هنر ملی ایران با نگاه به موسیقی ویژه شهر و ضرورت کشف استعدادهای درخشان و حمایت از نسل جوان عنوان شده است، «جشنواره موسیقی امیرجاهد» را هر سال برگزار می‌کند.

 

نوشته های مشابه

در این جشنواره که شامل سه بخش موسیقی ایرانی (آواز، گروه نوازی و دونوازی)، موسیقی کلاسیک (آواز ، گروه نوازی و دونوازی) و پژوهش در زمینه موسیقی شهری است، افراد متقاضی و گروه‌های موسیقی با توجه به رده سنی و سوابق آموزشی پس از ارزیابی اولیه و کسب مجوز، به رقابت خواهند پرداخت.

 

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند با مطالعه فراخوان و آئین نامه جشنواره، از طریق سایت خانه موسیقی ایران و سایت خانه موزه استاد امیرجاهد  فرم ثبت‌نام را دریافت و تکمیل کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹خواهد بود و اولویت با افراد و گروه‌هایی است که زودتر برای ثبت نام اقدام کرده اند. اجرای صحنه ای این جشنواره تیرماه ۱۳۹۹ و مراسم اختتامیه آن در مرداد ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

 

سومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» به همت شهرداری تهران ، خانه موسیقی ایران و خانه موزۀ دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می‌شود.

برای دریافت آیین نامه جشنواره بر روی لینک کلیک کنید

 

برای مطالعه دیگر فراخوان های داخلی هنری بر روی این لینک کلیک کنید.

و اگر در ثبت نام در جشنواره ها و مسابقات نیاز به کمک دارید می توانید از متخصصین و مشاورین ما استفاده کنید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×