خبرها

جشنواره فیلم تلوراید برگزار خواهد شد

جشنواره فيلم تلورايد كه در ميان معتبرترين رويدادهاى سينمايى جهان قرار دارد، اعلام داشت كه چهل و هفتمين دوره اين جشنواره از ١٣ تا ١٧ شهريور در كلورادو آمريكا برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم تلورايد جشنواره بدون فرش قرمز و عكس گرفتن هاى متداول است كه در سال ١٩٧٤ توسط بيل و استلا پنس، تام لودى و جيمز كارد پايه گذارى شد كه تام لودى ٧٧ ساله همچنان مديريت اين جشنواره را به عهده دارد.

او از تهيه كننده هاى معتبر سينماى آمريكا و از همكاران نزديك شركت تهيه فيلم آمريكن زوتروپ است كه توسط فرانسيس فورد كاپولا و جورج لوكاس در ١٩٦٩ در سن فرانسيسكو پا به عرصه وجود گذاشت.

جشنواره فیلم تلورايد از جمله رويدادهايى است كه شركت هاى عرضه و پخش به دنبال نمايش فيلم خود در اين رويداد بوده و براى نمونه سال گذشته رنه زلوگر با فيلم “جودى” راه خود را با اين جشنواره براى دريافت اسكار دوم خود آغاز كرد و فيلم هايى مانند “فورد در برابر فرارى” و “دو پاپ” نمايش اول جهانى خود را از تلورايد شروع كردند.

پوستر جشنواره تلوراید
جشنواره تلورايد تنها بيست فيلم انتخاب مى كند و تنها پنج هزار تماشاگر دارد و نكته جالب آنكه فهرست فيلم هاى انتخابى تنها در روز اول جشنواره اعلام مى شوند. فضاى صميمانه جشنواره هم از ويژگى هاى خاص تلورايد است كه نمونه آن خاطره اصغر فرهادى از گفتگوهاى شبانه اش با جورج كلونى در خيابان هاى خلوت شهر است

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×