فراخوان جشنواره خارجیفراخوان جشنواره ها

جشنواره بین المللی فیلم 20 دقیقه ای 20min/ max

جشنواره بین المللی فیلم 20 دقیقه ای 20min/ max یکی از جشنواره های بین المللی آلمان است که در شهر اینگولشتات برگزار می شود. بسیاری از فیلم سازان از سراسر جهان برای شرکت در این جشنواره آثار خود را ارسال می کنند.

این جشنواره برای نمایش آثار مربوط به سینمای فیلم کوتاه در نظر گرفته شده است. سابقه طولانی این جشنواره توجه عده بسیاری زیادی از مردم را به خود جلب کرده است.

جشنواره فیلم 20 دقیقه
جشنواره فیلم 20 دقیقه

درباره جشنواره بین المللی فیلم 20 دقیقه ای 20min/ max

این فستیوال از سال 2006 فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون 15 سال از آغاز به کار این جشنواره می گذرد. اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که رویای شرکت در این جشنواره را در سر دارید، باید بدانید که آلمان در برگزاری این جشنواره سنگ تمام گذاشته است.

همانطور که از نام این جشنواره پیداست، فیلم هایی که در این مراسم با یکدیگر وارد رقابت می شوند، ژانر های متفاوتی را در خود جای داده است.  هیچ محدودیت برای ژانر های مورد قبول در جشنواره وجود ندارد. تنها نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که آثاری که برای جشنواره ارسال می کنید نباید بلندتر از 20 دقیقه باشند.

نوشته های مشابه

این جشنواره فیلمسازان را تشویق می کند که احساسات و باورهای خود را بیان کنند، بنابراین نحوه بکار گیری از نور، صدا و تصویر در این آثار بر مبنای نظر کارگردان تعیین شده و زیبایی اثر نیز مدیون این تفاوت ملموس است.

 جوایز جشنواره بین المللی فیلم 20 دقیقه ای 20min/ max

در این جشنواره نیز درست مانند دیگر گردهمایی های سینمایی جوایزی در نظر گرفته شده است. با ارسال آثار خود شانس خود برای دریافت یکی از این جوایز بیازمایید. جوایز این جشنواره به شرح زیر هستند:

  • جایزه 20minmax به ارزش 2000 یورو؛
  • جایزه هئیت داوری جوانان به ارزش 1000 یورو؛
  • جایزه هنر و سرگرمی به ارزش 1000 یورو؛
  • جایزه بهترین فیلم کوتاه کمدی؛
  • جایزه بهترین داستان برای مخاطب کودک تا 11 سال به ارزش 500 یورو؛
  • جایزه بهترین اثر عجیب از سینمای آلترنیتیو به ارزش 330 یورو.

شما نیز می توانید یکی از برندگان این جوایز باشید.

قوانین جشنواره فیلم
جشنواره فیلم 20 دقیقه ای

 قوانین حضور در جشنواره بین المللی فیلم 20 دقیقه ای 20min/ max

برای شرکت در این جشنواره باید قوانین و مقررات متعددی را در نظر داشته باشید. برخی از قوانین این جشنواره عبارت هستند از:

  1. محدودیت برای ژانر های مورد قبول وجود ندارد؛
  2. طول فیلم های نباید بیش از 20 دقیقه باشد؛
  3. فیلم های باید پس از تاریخ اول فوریه 2019 تکمیل شده باشند؛
  4. برای بخش فیلم های تک رنگ نیز فیلم های ارسالی باید 20 دقیقه باشند؛

برای ارسال آثار خود از تاریخ 24 دسامبر تا تاریخ 31 ماه می 2021 فرصت دارید. این جشنواره از تاریخ 21 اکتبر تا تاریخ 14 نوامبر برگزار می شود.

 در آخر

نمایش آثار شما در جشنواره های بین المللی است فرصتی است که هرگز به دست فراموشی سپرده نمی شود. از این گذشته حضور در چنین فضایی افق فیلمسازی شما را متحول می کند. آشنایی با دیگر فیم سازان و تماشای آثار دیگر فیلمسازان ذهن فیلمساز را سرشار از خلاقیت می کند. این امر شاید بزرگترین دستاورد شما از حضور در این جشنواره باشد.

با در نظر گرفتن این نکته و با مشاهده فهرست جشنواره های خارجی، فستیوال خارجی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ارسال آثار خود با ما در سلام ثبت نام همراه باشید. این تصمیم می تواند زندگی حرفه ای شما را برای همیشه متحول کند.

این نوشتار به سفارش سایت سلام ثبت نام تهیه شده است. تمام حقوق مادی و معنوی آن به این سایت تعلق دارد. بنابراین هرگونه کپی برداری از محتوای این صفحه خلاق قانون و اخلاق است.

منبع

 

برای شرکت در این جشنواره اینجا کلیک کنید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

نجمه نظری

نویسندگی رویایی دیرینه ای است که در 32 سالگی آن را زندگی می کنم. عشق و علاقه‌ام به نوشتن سبب شده است فرصتی پیدا کنم که هنر و ادبیات را با تکنولوژی تلفیق و اثری را پدید آورم که کاربردی و ماندگار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×