خبرها

توضیحات خانه سینما درباره انتخابات شورای مرکزی انجمن بازیگران

خانه سینما درباره حضور همزمان فاطمه معتمد آریا درهیأت مدیره خانه سینما و شورای مرکزی انجمن بازیگران توضیحاتی را ارائه کرد.

در متن این توضیح آمده است:

«ضمن عرض تبریک به اعضا محترم شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران و تبریک به سرکار خانم فاطمه معتمدآریا در مقام رئیس این انجمن، ذکر توضیحاتی در رابطه با حضور همزمان ایشان در شورای مرکزی انجمن و هیأت مدیره خانه سینما و مغایرت این مسئله با اساسنامه خانه سینما ضروری می‌باشد.

۱- دوره ۲ ساله قانونی هیأت‌مدیره خانه سینما در تاریخ اسفند ۹۷ به پایان رسیده است، تمدید این مأموریت به مدت ۳ ماه و برگزاری مجمع عمومی در دهه سوم خرداد ماه صرفاً از جهت تطبیق گزارش مالی هیئت مدیره با حسابرسی مالی سال ۹۷ صورت گرفته، این افزایش زمان با موافقت رؤسای صنوف ۳۲ گانه خانه و تایید وکیل خانه سینما بوده است.

۲- مجمع عمومی انجمن بازیگران در زمان از قبل پیش‌بینی شده و موعد قانونی برگزار و انتخاب اعضا شورای مرکزی انجمن با حضور نماینده وزارت کار انجام گرفته، بدیهی است شورای مرکزی منتخب که دوره‌ای ۲ ساله را پیش رو دارد نمی‌تواند بابت یک ماه باقیمانده از زمان اضافه شده بر عمر هیأت‌مدیره فعلی خانه سینما امور جاری خود و انتخاب رئیس و نایب رئیس و درون شورای مرکزی را معطل گذارد.

نوشته های مشابه

لذا پس از هماهنگی با هیأت‌مدیره خانه سینما و نماینده وزارت کار و با توجه به اینک خانم معتمد آریا قصد نامزدی مجدد برای هیأت مدیره بعدی خانه سینما را ندارند، ایشان به عنوان شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران انتخاب شده‌اند.

۳- برای پیشگیری از اینگونه مشکلات و هم زمانی دوره‌های ۲ ساله صنوف با دوره ۲ ساله هیأت‌مدیره و با توجه به تغییر زمان مجمع عمومی خانه سینما، از تمامی صنوف ۳۲ گانه می‌خواهیم تا تاریخ مجامع عمومی و انتخابات خود را بهگونه‌ای طراحی نمایند که قبل از انتخابات هیأت مدیره خانه سینما، هیئت مدیره‌های جدید صنوف آغاز به فعالیت نمایند.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×