خبرهافراخوان جشنواره عکاسی

برندگان جوایز بین‌المللی عکاسی (IPA)

جوایز بین‌المللی عکاسی (IPA) برندگان مسابقه ویژه «OneShot: در جستجوی صلح» را اعلام کرد.

در بخش بین‌الملل این مسابقه تا تاریخ ۱۱ تیرماه برای ثبت‌نام در این رقابت فرصت دارید.

برای ارسال عکس با ما تماس بگیرید.

جوایز بین‌المللی عکاسی یک مسابقه عکاسی سالانه برای عکاسان حرفه‌ای، غیرحرفه‌ای و دانشجو در سطح جهانی برگزار می‌کند و یکی از جاه‌طلبانه‌ترین و جامع‌ترین رقابت‌ها را در دنیای عکاسی امروز ایجاد می‌کند. IPA استعدادهای برجسته عکاسی را که در حال ایجاد، شکل دادن و تعریف دنیای امروز عکاسی هستند،  شناسایی می کند.

در جهان امروز، صلح ممکن است دست‌نیافتنی به‌نظر برسد؛ با‌این‌حال عکاسان رقابت عکاسی «در جستجوی صلح» توانسته‌اند جوهر آن را به تصویر بکشند و زیبایی و حضورش را در مناظر آرام طبیعت، لحظات آرام زندگی روزمره یا مثال‌های شگفت‌انگیز آرامش در میان درگیری‌ها آشکار کنند. تصاویر آن‌ها گویای همه چیز است، حس امیدواری به ما می‌دهد و به ما یادآوری می‌کند که صلح را می‌توان هم در درون خودمان و هم در محیط اطرافمان کشف کرد و پرورش داد.

مسابقه امسال IPA باعنوان «OneShot: در جستجوی صلح» در ۴ دسته شامل آرامش در درگیری، آرامش روزمره، آرامش طبیعت و صلح از چشمان من برگزار شد و آثار برجسته‌‌ی فراوانی از سراسر جهان دریافت کرد.

ویسایت جوایز بین‌المللی عکاسی (IPA)

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا