فراخوان جشنواره خارجی

انتشار فراخوان ثبت نام جشنواره فیلم روتردام هلند

به گزارش دریچه سینما؛ جشنواره فیلم روتردام هلند در زمره مطرح ترین جشنواره های اروپایی به شمار می رود که از لحاظ کیفیت آثار و نحوه برگزاری در سطح جشنواره هایی همچون؛ کن، ونیز، برلین و لوکارنو قرار می گیرد؛ در همین راستا چهل و نهمین دوره این جشنواره در ماه ژانویه سال 2020 در شهر روتردام برگزار می شود.

انواع فیلم های داستانی، آثار مستند خلاقانه، تجربی و دیجیتال که در سال 2019 تولید شده باشند، می توانند در بخش های متفاوت این رویداد شرکت کنند؛ آثاری که محدودیت نمایش جهانی دارند در اولویت پذیرش برای این جشنواره هستند و محدودیت نمایش آثار در کشور سوئیس  نیز برای این جشنواره ضروری است.

از جمله شرایط حضور آثار در این جشنواره می توان به فیلم های کوتاه با مدت زمان کمتر از 60 دقیقه و فیلم های بلند با مدت زمان بیشتر از 60 دقیقه اشاره کرد.

این جشنواره دارای 6 بخش اصلی است و همچنین لازم به ذکر است که  جوایز نقدی به ارزش بیش از یک صد هزار  یورو در هفت بخش متفاوت به آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

مهلت نهایی ارسال آثار فیلم های بلند برای جشنواره فیلم روتردام  15 اکتبر با هزینه ورودی 55 یورو، فیلم های کوتاه 23 آگوست با هزینه ورودی 30 یورو و دومین مهلت ارسال فیلم های کوتاه نیز 20 سپتامبر با هزینه ورودی 30 یورو است.

جهت ثبت نام  در این جشنواره از طریق مجموعه سینه پورت می توانید با شماره تلفن ( +989303420616 ) تماس حاصل فرمایید.
 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

سامیه طاهری

از سال 95 با گروه دریچه سینما به عنوان مدیر بخش بین الملل و ارسال اثر به جشنواره ها همراه شدم. در این بخش که از تعدادی مشاورین بین الملل تشکیل شده، پس از ارزیابی آثار و تعیین استراتژی پخش، برای ارایه بین المللی آن ها اقدام می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×