آکادمی هنر

انتخاب بهترین تجهیزات برای تولید فیلم

در این نوشته به بررسی تجهیزات مورد نیاز در فیلمسازی و نحوه انتخاب بهترین تجهیزات برای تولید فیلم می پردازیم.

به نظر می رسد این سوال بزرگ برای فیلمسازان باشد. بهترین تجهیزات فیلم سازی برای تولید من چیست؟

چه تازه کار خود را شروع کنید و چه حتی اگر یک فیلمساز باتجربه باشید ، ممکن است از این مسئله تعجب کنید و گاهی اوقات دلهره آور به نظر برسد. این اغلب مواردی است که افراد مبتدی را از ساخت فیلم هایشان باز می دارد زیرا آنها هیچ سرنخی از تجهیزات خاص فیلم مورد نیاز خود ندارند.

با این حال ، در این عصر و زمان ، فیلم سازی دیجیتالی شده و برای بیشتر افراد قابل دسترسی است – واقعیت ساختن فیلم شما را بسیار آسان تر می کند.

با داشتن همه نرم افزارهای جدید ، تکنیک های فیلم سازی و توانایی فیلمبرداری تقریباً با هر چیزی (فقط به فیلم ، نارنگی که کاملاً بر روی آیفون گرفته شده است نگاه کنید) ، هنگام فکر کردن در مورد تجهیزات تولید فیلم ، دلسرد نشوید.

همچنین ، تمام عواملی را که برای تعیین تجهیزات فیلم خاص مورد نیاز برای تولید مورد نیاز است ، به خاطر بسپارید – از جمله بودجه ، گروه ، تجربه ، نوع فیلم تولیدی ، مکانها و موارد دیگر.

انتخاب تجهیزات تولید فیلم باید در مرحله قبل از تولید انجام شود ، جایی که همه برنامه ریزی های قبلی برای فیلم انجام می شود. اگر می خواهید بدانید که چرا پیش تولید مرحله مهمی برای فیلم شما است ، از پست های قبلی وبلاگ ما دیدن کنید.

با توجه به متغیرهای زیادی که برای تعیین تجهیزات لازم استفاده می شوند ، می فهمیم که در واقع یک لیست “رسمی” برای بهترین تجهیزات فیلم وجود ندارد. بنابراین در این پست انواع تجهیزات اساسی و پیشرفته فیلم را بررسی خواهیم کرد تا بتوانید برای تولیدات فیلم خود در نظر بگیرید.

دوربین

انتخاب دوربین فیلمسازی

دوربین ، مسلماً مهمترین قطعه در ساخت فیلم شما ، بسیاری از فیلمسازان را تحت فشار قرار داده است. با پیشرفت و ارتقا constant مداوم هر ساله برای دوربین ها ، ممکن است به نظر برسد که دوربین شما خیلی زود از رده خارج می شود.

بنابراین ، بهترین دوربینی که باید تهیه کنید چیست؟ بهترین موردی که توانایی خرید آن را دارید.

طبق گفته دوربین فیلمبرداری DSLR ، Caleb Pike ، شما باید “توسط دوربینی که می توانید صاحب آن باشید و به خاطر آن بدهکار نیستید. چیزی که 80 تا 90 درصد کارهای شما را پوشش دهد. و سپس برای آن نمایش های عظیم – اجاره. “

بنابراین ، در واقع ، شما می توانید با تلفن خود شروع به عکسبرداری کنید ، سپس به دوربین های بهتر ارتقا دهید و در صورت لزوم حتی اجاره کنید.

اگر ترجیح می دهید با تلفن عکاسی نکنید و هزاران دلار هزینه ندارید ، بهترین شرط شما این است که با یک دوربین DSLR یا بدون آینه با لنزهای قابل تعویض شروع کنید.

اگر با بودجه محدود کار می کنید ، این بهترین گزینه است. این نوع دوربین ها همچنان می توانند تصویری با کیفیت بالا را که به دنبال آن هستید به شما ارائه دهند.

اما اگر کمی پول اضافی دارید ، ممکن است بخواهید برای دستیابی به یک ظاهر حرفه ای و پیشرفته سینمایی در فیلم های خود ، دوربین مناسب تری خریداری کنید. دوربین هایی مانند Canon EOS C70 یا Blackmagic Pocket Cinema Camera در این گروه خاص قرار می گیرند.

انتخاب لنز مناسب فیلمسازی

در صورت خرید یک دوربین قابل تعویض مانند دوربین DSLR ، لنزها می توانند سرمایه گذاری خوبی داشته باشند. اگر احتمال خرید دوربین های جدید در جاده را هم داشته باشید ، خرید خوبی است.

اگر تمرکز اصلی شما فیلمبرداری داستانی است ، توصیه می شود مجموعه ای از لنزهای اصلی را خریداری کنید زیرا به شما تصویر سینمایی و با کیفیتی را که می خواهید ، می دهد.

با این حال ، اگر می خواهید پس انداز کنید ، می توانید به لنز بزرگنمایی کیت همراه دوربین بچسبید. این گزینه بدی نیست ، مخصوصاً وقتی می فهمید که فیلم سازی فقط مربوط به تکنیک است و فقط مربوط به تجهیزات فیلم شما نیست.

سه پایه

داشتن یک تصویر ثابت برای حفظ نگاه حرفه ای و سینمایی فیلم شما بسیار مهم است. شما هیچ عکس لرزان یا مایل نمی خواهید مگر اینکه البته این یک انتخاب سبک باشد.

سه پایه قطعه ای از تجهیزات فیلم است که اکثر فیلمسازان در کیت خود دارند ، زیرا تابه های صاف ، شیب ها و عکس های ثابت را امکان پذیر می کند.

و بسته به خواسته های فیلم خود ، ممکن است لازم باشد به دنبال انواع دیگر تثبیت کننده های دوربین باشید. تثبیت کننده گیمبال وجود دارد که برای حرکت دادن استفاده می شود و عکس ها را ثابت نگه می دارد. همچنین لبه هایی وجود دارد که می توانند برای حرکات تمیز و ثابت دوربین عمودی استفاده شوند.

تجهیزات صدا

بسیاری از فیلمسازان و متخصصان باتجربه معتقدند که صدا مهمتر از داشتن تصویر با بهترین کیفیت است.

داشتن صدای ضعیف می تواند مخاطب را به راحتی از فیلم شما خارج کند. بنابراین مهم است که شما صدا را به اندازه دیگران جدی بگیرید.

متأسفانه ، میکروفون موجود در دوربین شما قصد قطع آن را ندارد. بنابراین باید میکروفن های خارجی را جستجو کنید – مانند میکروفن های تفنگ ساچمه ای و لاوالیر.

میکروفون های تفنگ ساچمه ای برای ضبط صدای واضح عالی هستند زیرا دارای الگوی برداشت بسیار باریک و بلند است. این یک میکروفن جهت دار است که روی موضوعی که می خواهید ضبط کنید تمرکز می کند.

میکروفن های Lavaliere برای صحنه های گفتگو بسیار مناسب هستند زیرا می توانند بر روی سینه استعداد شما قطع شوند یا ضربه بزنند. داشتن میکروفون در فاصله نزدیک با سوژه خود باعث ایجاد صدای بسیار تیز می شود.

و در آخر ، هنگامی که میکروفون محکمی دارید ، باید آن را ضبط کنید. برای انجام این کار ، به یک ضبط کننده صدا نیاز دارید. این قطعه از تجهیزات فیلم تمام صدای ضبط شده از میکروفون شما را ضبط می کند.

اینجا کلیک کنید تا لیستی از بهترین میکروفون ها را ببینید.

تجهیزات نورپردازی

نورپردازی مولفه بسیار مهم و قابل توجهی در ساخت فیلم است. این همان چیزی است که به ایجاد تن ، روحیه ، مناظر نفس گیر و موارد دیگر کمک می کند. این همان چیزی است که آماتورها را از فیلمسازان باتجربه جدا می کند.

البته ، نور می تواند بسیار موقعیتی باشد و کاملاً به نوع فیلمی که می خواهید بسازید بستگی داشته باشد. آیا فیلم شما بیشتر در داخل یا خارج قرار دارد؟ چه ژانری از فیلم را خلق می کنید؟ طراحی تولید فیلم شما چیست؟

اینها سوالاتی هستند که می توانند به شدت تنظیمات روشنایی و میزان برنامه ریزی برای انجام آن را تعیین کنند.

اگر مطمئن نیستید که چراغ های تولید فیلم خود را تهیه کنید ، باید کمی وقت بگذارید و با چراغ های مختلف مورد استفاده در فیلم – مانند چراغ های LED ، چراغ های تنگستن ، چراغ های فلورسنت – اطلاعات کسب کنید.

اگر به دنبال یک کیت روشنایی مناسب تر برای بودجه هستید ، باید به خرید چراغ های LED بپردازید. اگرچه چراغ های LED پیشرفته و گرانتری وجود دارد ، اما گزینه های کم هزینه زیادی در دسترس است.

همچنین ، در مورد بازتابنده ها فراموش نکنید. این موارد می توانند برای افزایش تأثیر نور در بسیاری از سناریوها بسیار مفید باشند.

نتیجه گیری

نتیجه نحوه انتخاب بهترین تجهیزات برای تولید فیلم:


امیدوارم ، ما از برخی از تجهیزات ضروری فیلم که در تولیدات استفاده می شود ، تصویر بهتری ترسیم کرده باشیم.

ممکن است با یک فیلمساز روبرو شوید که ادعا کند برای تولید فیلم خود به این و آن نیاز دارید ، اما حقیقت این است که کاملاً به نوع فیلمی که قصد دارید تولید کنید بستگی دارد. متغیر اصلی برای تصمیم گیری در مورد تجهیزات فیلم بودجه فیلم شماست.

بودجه شما و تجهیزات فیلم که ممکن است قبلاً در اختیار شما باشد ، نوع تجهیزاتی را که از ابتدا استفاده می کنید تعیین می کند.

با این حال ، با داشتن تجربه بیشتر و بیشتر به عنوان یک فیلمساز ، تجهیزات فیلم شما دائماً تغییر خواهد کرد.

فیلیپ واکر

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×