خبرها

اعتراض شدید مخاطبان کن به اکران یک فیلم غیراخلاقی

کارگردانی که ۶ سال پس از دریافت نخل طلا با فیلم تازه‌اش به جشنواره فیلم کن بازگشته است، این بار با اعتراض وسیع مخاطبان این رویداد روبه‌رو شد.

 عبداللطیف کشیش کارگردان فرانسوی که اصلیتی تونسی دارد این بار با فیلم تازه‌اش «مکتوب» در جشنواره فیلم کن خبرساز شد.

این فیلم که عنوان کاملش «مکتوب: عشق من: میان پرده موزیکال» است، با اعتراض مخاطبان در سالن سینمایی که فیلم به نمایش درآمد، روبه رو شد.

این فیلم ۳ ساعت و ۲۸ دقیقه‌ای که بیشترش در یک کلوب شبانه می‌گذرد، پر از صحنه‌های طولانی و نامناسب اخلاقی است که بیشتر صحنه‌های فیلم را تشکیل داده است.

نوشته های مشابه

این فیلم که در بخش مسابقه هفتادو دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کن به نمایش درآمد با اعتراض تماشاگرانیروبه رو شد که بیشترشان سالن سینما را ترک کردند. اعتراض تماشاگران این بود که این یک فیلم غیراخلاقی است، نه سینما.

کشیش اما در موضعی عجیب از فیلمش دفاع کرد و آن را تجلیلی از جسم انسان خواند! وی پیشتر با فیلم «زندگی ادل» که عنوان انگلیسی آن «آبی گرم‌ترین رنگ است» بود و برنده نخل طلای هم کن شد، این روند را در فیلمسازی آغاز کرده بود.

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×