آکادمی هنررزیدنسی، فاند و فرصت شغلی

دانلود رزومه هنرمندان به زبان انگلیسی و رایگان

در این نوشته نمونه روزمه برای هنرمندان را معرفی می کنیم و در انتهای متن دو نمونه به زبان انگلیسی و به صورت رایگان جهت دانلود رزومه قرار داده شده.

گام نخست و تأثیر گذار جهت ورود به عرصه‌ی هنری و پیدا کردن شغل مناسب نگارش یک رزومه‌ی کامل و تأثیر گذار است که می‌توان آن را به عنوان مهمترین بخش در این زمینه به شمار آورد.

آیا از ماهیت اصلی رزومه اطلاع دارید؟! یا به زبان ساده تر، اصلاً رزومه چیست؟!

جهت تأثیر گذاری در نظر انتخاب کنندگانِ کارهای هنری، تهیه­ ی یک رزومه­‌ی تصویری یا اینفوگرافیک بسیار دارای اهمیت است، از این رو، آیتم‌هایی را برایتان در نظر گرفته ایم که شما بتوانید به آسانی عکس­‌ها، فایل‌های ویدئویی خود را بارگذاری نمایید و این یک امتیاز ویژه برای شما است.

نوشته های مشابه

رزومه، یک آگهی است که تلاش دارد شما را به بهترین شکل معرفی نماید. در این بخش از معرفی­ نامه شما بایستی مهارت‌ها، شایستگی‌ها، پیشینه‌ی کاری و توانایی­ هنری خود را به شیوه‌ای تأثیر گذار عرضه کنید. خوشبختانه سانس هفت به بهترین شکل این بستر را برای شما عزیزان فراهم آورده که در قسمت ثبت رزومه، براحتی می­ توانید سوابق خود را به نمایش بگذارید.

اندازه‌ی رزومه موضوعی شایان توجه است:

  Resume

در واقع رزومه‌ای استاندارد است که اطلاعات مهم تاریخچه­‌ی هنریِ شما را به نمایش بگذارد و در آن سعی گردد به سمت مسائل جزئی و کم اهمیت وارد نشود. دراین بخش برای درک اندازه­‌ی رزومه بهتر است اطلاعاتی از Resume و cv داشته باشیم.

 CV ( Curriculum vitaeمخفف کلمه ی )  

گاهاً یک یا دو صفحه است و اطلاعات تحصیلی و هنری ما را به شکلی مختصر و تیتروار نمایش می دهد و لازم نیست تمامی سوابق خود را در آن وارد نماییم. همچنین الزامی ندارد که تمام سوابق به ترتیب تاریخ بیان گردد.

سندی است دو یا چند صفحه‌­ای که تلاش دارد مطالب شخصی و سوابق هنری فرد را بیان کند. در این سند بیشتر باید سعی شود ترتیب زمانی رعایت گردد.

در ایران مقصود و منظور از رزومه­ ی افراد، Resume ای است که با دقت CV نگارش شود.

 آراستگی و ترتیب نگارش سوابق در رزومه:

در نظم نگارش پیشینه­، می‌توان از دو روش ترتیب زمانی و ترتیب بر اساس اهمیت نام برد.

در نوشتن سوابق هنری به شکل ترتیب زمانی، باید تاریخ (سال) رعایت شود اما در ترتیب بر اساس اهمیت، بی­ شک توجه داشته باشید که با نگرش بر بزرگ بودن و مهم بودن اثر، آن ها را دسته بندی نمایید.

برای نمونه؛ یک فیلم سینمایی، سه تله فیلم و دو فیلم کوتاه. که در رزومه‌ی هنری تأکید بر اساس ترتیب اهمیت (شیوه ی دوم) می­باشد، که به هنگام خوانش و بررسی از طریق پشتیبان­ های سانس هفت و دیگر مدیران مراکز هنری مورد پسند واقع گردد.

 بخش­‌های یک رزومه­‌ی استاندارد:

داده­‌های شخصی:

این بخش ابتداییِ رزومه‌ی شماست، که باید اطلاعات شخصی خود را از جمله نام و نام خانوادگی کامل، شماره شناسنامه و کد ملی، شماره تماس، آدرس ایمیل یا پست الکترونیک، سال تولد و محدوده­‌ی سکونت را درج نمایید. نمونه رزومه برای دانلود را ببینید.

البته از نوشتن آدرس کامل خودداری کنید، زیرا رعایت این نکته برای حفظ حریم اطلاعات شخصی هنرمند است.

علایق حرفه‌ای:

نگارش این بخش از رزومه اختیاری است و در صورت تصمیم به نوشتن این بخش، پس از نگارش اطلاعات شخصی، علایق خود را می­نویسیم. مطالب این بخش، باید در حد دو یا سه سطر باشد.

مدارک و سوابق تحصیلی:

در دنیای هنری باید به درج میزان تحصیلات و رشته­‌ای که در آن به تحصیل پرداخته­‌اید بسنده کرد و نیازی به نگارش دقیق سوابق تحصیلی نیست، مگر آنکه در رشته‌ی مرتبط با علاقه­ مندیتان، تحصیلات گذرانده باشید.

پیشینه‌ی تخصصی:

در این بخش، فهرستی از سوابق کاری/هنری خویش تهیه نموده و به ترتیب مهمترین و برجسته‌ترین آن‌ها، از بالا به پایین آغاز به نوشتن کرده و بر اساس مقدم بودن، سوابق هنری و حرفه­‌ای خود را درج می‌­نمایید.

تجربیات و دوره‌­های تخصصی:

نوشتن این بخش در رزومه نویسی هنری امری است اختیاری. اما برای نگارش هر مورد می‌بایست نام دوره، مدت زمان آن، تاریخ و محل برگزاری دوره و نوع گواهینامه­‌ی دریافتی را مشخص نمایید.

مهارت‌­ها:

این بخش را به نوشتن مهارت­‌های خود اختصاص دهید. این بخش می­‌تواند در بر گیرنده­ ی مهارت‌های فیزیکی مرتبط و یا مهارت­‌های اجراییِ کسب شده­ از سوی شما در کار‌های پیشین باشد. مهارت‌های خود را اگر زبان، گویش و لهجه ­ای خاص باشد را می‌توانید از میان فیلدهای موجود در بخش زبان انتخاب نمایید و اگر مهارت‌­هایتان در فیلد­ها موجود نباشد می‌توانید آن را در بخش توضیحات مختصر و یا قسمت رزومه بنویسید.

 سخن پایانی:

به باور ما حتی اگر ایده‌­های خوب و روشنی برای نوشتن رزومه در ذهن دارید، این امکان وجود دارد که برای ترتیب و نگارش صحیح آن، گاهی دچار مشکل شوید.

خدمات هنری تلاش نموده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن رزومه‌ای دقیق و کامل را از خود نمایش دهید و در این بین بسیاری از موارد به صورت فیلدهای انتخابی برای شما تهیه و طراحی گردیده است. این اپلیکیشن شما را گام به گام به هدف خود نزدیکتر می­کند.

 

جهت دانلود رزومه رایگان نمونه ی انگلیسی رزومه برای هنرمندان (فایل Word) اینجا کلیک کنید

جهت دانلود رزومه رایگان نمونه ی انگلیسی رزومه برای بازیگران (فایل Word) اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×