بازار هنرخبرها

جشنواره فیلم کن ۲۰۲۰ لغو شد

جشنواره بین المللی فیلم کن ۲۰۲۰ لغو شد.

سخنگوى جشنواره فيلم كن اعلام كرد كه اين رويداد بدون ترديد در سال ٢٠٢٠ برگزار نخواهد شد و در ابتداى ماه ژوئن با اعلام فهرست بخشى از انتخاب هاى اين جشنواره، نمايش هايى با همكارى جشنواره هاى فيلم فصل پاييز و نيز در سينماها برپا مى شود.

 

وى افزود جشنواره فيلم كن امسال به نوعى در خارج از ديوارهاى شهر كن برگزار مى شود و فيلم ها با برچسب “كن ٢٠٢٠” در جشنواره هاى ونيز، تورنتو، سن سباستين، دوويل، آنگولم، نيويورك، بوسان و لومير و نيز سينماهاى عمومى به روى پرده مى روند.

تيرى فرمو دبير هنرى جشنواره كن كه از طرفداران جدى نمايش فيلم در سينماهاست، پيش از اين اعلام كرده بود كه سينما در معرض تهديد جدى قرار دارد و بايد با انرژى، اتحاد و همبستگى، اهميت دوباره اين هنر- صنعت را به آن بازگرداند.

بازار فيلم كن طبق اعلام قبلى به صورت آن لاين از ٢ تا ٦ تير/٢٢ تا ٢٦ ژوئن برگزار خواهد شد. لازم به ذكر است كه شمارى از فيلم هاى انتخابى جشنواره امسال كن ترجيح داده اند تا نمايش فيلم خود را تا سال آينده و كن ٢٠٢١ به تعويق اندازند.

گروه پخش بین المللی فیلم دریچه سینما در بازار جشنواره کن شرکت خواهد کرد.

شما می توانید برای فروش آثار خود با ما تماس بگیرید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×