فراخوان جشنواره خارجی

جشنواره بین المللی فیلم آتلانتا Atlanta

جشنواره بین المللی فیلم آتلانتا Atlanta یکی از باشکوه ترین فستیوال های بین المللی ایالات متحده آمریکاست. این جشنواره بیش از ۴۵ سال است که در آتلانتا با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود.

فیلمسازان بسیاری از سراسر جهان است سال آثار خود را برای حضور در این جشنواره را آماده می کند. فرصت شرکت در این جشنواره برای شما نیز مهیا شده است. اگر رویایی نمایش آثار خود در این جشنواره را در سر می پرورانید بهتر است با مادر سلام ثبت نام در تماس باشید. اما به شما پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی اطلاعات خود را درباره این جشنواره افزایش دهید. ما در ادامه مقاله همراه باشید و جشنواره آتلانتا را از زاویه دیگر زیر نظر بگیرید.

درباره جشنواره بین المللی فیلم آتلانتا Atlanta

این جشنواره از سال ۱۹۷۶ برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم آتلانتا فرصت تجربه بهترین‌های سینمایی بین المللی را در اختیار مخاطبان و تماشاچیان خود قرار می‌دهد. تماشاچیان در این جشنواره بهترین های سینمای مستقل و آثاری منتخب فیلمسازان محلی را در کنار شاهکارهای هنرمندان سراسر جهان تماشا می‌کند.

نوشته های مشابه

فیلمسازان و کارگردانان سراسر جهان احترام بسیار زیادی برای فستیوال فیلم آتلانتا قائل هستند. این فستیوال یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین فستیوال های فیلم ایالات متحده آمریکاست. هدف اصلی از برگزاری این فستیوال معرفی استعدادهای جوان به مخاطبان و تماشاچیان است. این جشنواره تاکنون میزبان فیلمسازان جوان برجسته بوده است که اکنون نام و آوازه آنها در سراسر جهان شناخته شده است.

برنده بخش فیلم کوتاه مجاز به شرکت در اسکار است. اثری که جایزه این بخش را از آن خود کند برای شرکت در بخش بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، بهترین فیلم کوتاه مستند و بهترین فیلم کوتاه واقعی اسکار نیز در نظر گرفته خواهد شد.

جشنواره فیلم
فستیوال فیلم آتلانتا

 جوایز جشنواره بین المللی فیلم آتلانتا Atlanta

با شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم آتلانتا شانس خود را برای دریافت یکی از جوایز پر افتخار این جشنواره بیازمایید. اما آیا با جوایز این جشنواره آشنا هستید؟ با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

  • جایزه بهترین فیلم بلند روایتی به ارزش هزار دلار؛
  • جایزه بهترین فیلم مستند بلند به ارزش هزار دلار؛
  • جایزه بهترین فیلم کوتاه روایتی به ارزش ۵۰۰ دلار؛
  • جایزه بهترین فیلم کوتاه مستند به ارزش ۵۰۰ دلار؛
  • جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن به ارزش ۵۰۰ دلار.

همانطور که پیش از این نیز گفته شد جایزه بخش بهترین فیلم کوتاه صلاحیت کافی برای حضور در بخش رقابت فیلم کوتاه مراسم اسکار را نیز خواهد داشت.

قوانین جشنواره بین المللی فیلم آتلانتا Atlanta

پیش از این که آثار خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کنید بهتر است قوانین جشنواره فیلم آتلانتای ایالات متحده آمریکا را بشناسید.

  • فیلم هایی که برای جشنواره ارسال می‌شوند باید تا پیش از اول اکتبر ۲۰۱۹ فیلمبرداری شده باشند.
  • فیلم های بلند ایالت جورجیا نمایش داده شده باشند.
  • امکان ارسال آثار از طریق Filfreeway نیز امکان پذیر است.
  • نسخه آثار ارسالی بهتر است DCP باشد.
  • زبان فیلم ها می تواند به زبان کشور سازنده باشد.
  • تمامی آثار ارسالی باید دارای زیر نویس انگلیسی باشند.

مسئولیت برگزاری و مدیریت جشنواره بین‌المللی فیلم آتلانتا برعهده آلیسا آرماند (Alyssa Armand) است.

بهتر از آثار خود را از تاریخ سوم آوریل ۲۰۲۰ تا ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ برای جشنواره ارسال کنید. این جشنواره از تاریخ ۲۲ آوریل تا دو می ۲۰۲۱ برگزار می شود.

جشنواره بین المللی فیلم آتلانتا Atlanta
جشنواره آتلانتا

در آخر 

جشنواره بین المللی فیلم آتلانتا Atlanta فرصت بی نظیر برای نمایش آثار شماست. اگر برای ارسال آثار خود به این جشنواره آماده هستید با مادر سلام ثبت نام در تماس باشید.

برای انتخاب جشنواره مورد نظر خود از فهرست فراخوان های بین المللی بازدید کنید.

آیا تاکنون برای شرکت در جشنواره بین‌المللی دیگری اقدام کرده‌اید؟ تجربیات شما برای ما ارزشمند است. نظرات خود را در این باره با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. این فرصت را از دست ندهید و آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنید.

این نوشتار برای سایت سلام ثبت نام به صورت انحصاری و اختصاصی تهیه شده است. بنابراین هر گونه کپی برداری از مطالب این صفحه خلاف اخلاق و قانون است.

منبع

 

برای ثبت نام و ارسال اثر اینجا کلیک کنید.

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

نجمه نظری

نویسندگی رویایی دیرینه ای است که در 32 سالگی آن را زندگی می کنم. عشق و علاقه‌ام به نوشتن سبب شده است فرصتی پیدا کنم که هنر و ادبیات را با تکنولوژی تلفیق و اثری را پدید آورم که کاربردی و ماندگار باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا
×