خبرها

اکران مردمی فیلم ” پایان نزدیک است ” در روز قلم

 امیر علی مکرمی نژاد، کارگردان و تهیه کننده فیلم سینمایی " پایان نزدیک است " در گفتگو با خبرنگار دریچه سینما با اشاره به اکران عمومی این فیلم عنوان کرد:  اکران این اثر در روز 12 تیرماه که مصادف با روز قلم است در سینما عصر جدید انجام می شود؛ مراسم فرش قرمز این اثر نیز در همین تاریخ با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته هنری و هنرمندان عرصه سینما تلویزیون و تیاتر برگزار می شود.

وی افزود: این فیلم در خصوص مشکلات اجتماعی است که به شکل جریان ابزورد در قالب  ژانر سیاسی در موقعیتی ثابت و ساکن و همچنین با برداشتی آزاد از نمایش نامه در انتظار گودو نوشته ساموئل بکت به رشته تحریردرآمده و توسط دانش پژوهان و فارغ التحصیلان رشته هنر نیز مصور شده است.

این کارگردان تصریح کرد: پایان نزدیک است اولین فیلمی است که همه گروه سازنده از تدارکات گرفته تا بازیگران مجموعه، تئوریسین های رشته سینما و تئاتر هستند. مدت زمان این فیلم 82 دقیقه است و امیدوار هستیم با موفقیت اکران مردمی خود را پشت سر بگذارد و در روزهای آینده نیز در سالن های مختلفی نیز اکران شود؛ البته این نکته نیز قابل ذکر است که این فیلم در تابستان نیز در سینماهای هنر و تجربه اکران خواهد داشت.

مکرمی نژاد گفت: نوشتن فیلم نامه این اثر حدود یک سال طول انجامید؛ زیرا باید این نمایشنامه ترجمه و سپس ایرانیزه می شد. فیلم برداری این اثر نیز در سال 95 آغاز شد و پس از سه سال متوقف شدن در وزارت ارشاد بالاخره در بخش ویدئو رسانه با سانسورهای فراوان اجازه اکران دریافت کرد.

نوشته های مشابه

این فیلم سینمایی بلند در چندین جشنواره بین المللی راه یافته است.

گروه پخش دریچه سینما مسئولیت پخش بین المللی این اثر را به عهده دارند.
    

جهت عضویت در خبرنامه، ایمیل خود را وارد کنید تا اخبار و تخفیف ها را اولین نفر دریافت کنید

دریچه سینما

بعد از چندین سال فعالیت به صورت سنتی، در سال 88 همزمان با روز ملی سینما وبسایت گروه ما متولد تا قدیمی ترین منبع مستقل انتشار فراخوان های بین المللی باشد. سعی می کنیم بهترین مطالب و رویدادهای هنری جهان رو معرفی کنیم و راه موفقیت هنرمندان را هموار کنیم. سلام ثبت نام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×